They are alive!

Min syster följde med mig hem igår efter jobbet. Vi köpte med oss sushi och sen när barnen somnat tittade vi på Heroes. Efter det körde jag Mia hem och när jag var några hundra meter från vår uppfart såg jag dem!
Rävarna!
För det var två stycken. Så de klarade sig alltså, de blev inte skjutna.
Jag höll i och för sig på att köra över dem, så hade det velat sig illa hade de varit döda ändå, men nu lever de i alla fall!
Andreas tycker att jag ska ringa till kommunen (eller nån) och berättade var jag såg dem så att de kan göra sig av med dem som det var tänkt. Men det vill inte jag.
När vi gick och la oss låg jag och funderade på vad jag borde ha gjort när jag såg dem.
Eftersom de verkar ganska tama skulle jag ha stannat vid vägkanten, öppnat bakluckan och försökt få dem att hoppa in. Sedan skulle jag ha kört ut dem i skogen och släppt ut dem där. Undrar om det hade funkat?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback