Nu är det helg!

Äntligen är det fredag! Jag har absolut inga som helst planer för helgen, och det känns både ganska skönt och tråkigt.
Ikväll blir det nog bara en lugn hemmakväll med barnen i alla fall. I morgon ska Andreas på klassåterträff och jag har flera saker jag skulle vilja göra, tex se på schlagerfestivalen hemma hos Therese, grilla och dricka öl hos E, gå ut med mina syrror osv. Men jag har barnen så det blir nog en schlagerkväll hos grannarna.

Vad jag hade kul åt delfinalen igår förresten! Var fasen hittar de alla stolpskott??

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Åååh... Jag VET... Den ena är värre än den andra. Och alla killar har skinnbyxor och alla tjejer har tajta små silverfodral med mer eller mindre fransar på. Är det fresten någon som har sagt till dig att du och Charlotte Perelli har vissa likheter? s På ett BRA sätt!

Postat av: Annelie

Jo, jag har fått höra det ett antal gånger faktiskt... Men hur jag än vrider och vänder på det kan jag inte få det till att vara en komplimang. Ha ha! Hon ser ju faktiskt ut som en transa, det kan nog ingen säga emot!

2008-05-23 @ 10:08:40
URL: http://annelie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback