Under isen

Nu är allt bara åt helvete. Igår kväll bråkade vi mer än vi någonsin gjort tror jag, och jag mår så dåligt att jag inte vet vad jag ska göra. Jag vill bara ge upp. Jag orkar inte så mycket mer nu.
Men vad händer om jag ger upp? Vad ger jag upp då? Jag vet att jag måste försöka stå ut, kämpa ett tag till och allt det där, och jag försöker verkligen. För barnens skull.
Jag befinner mig i ett svart hål som bara blir större och större, och det känns som om det slukar mig helt. Det känns som om jag ska drunkna och jag vet inte om jag orkar hålla mig över ytan så länge till. Kanske kommer det en våg snart som hjälper mig upp. Det måste det göra.


Det är snart över. Och jag längtar.

Kommentarer
Postat av: Mia

Håll ut gumman! Det är inte långt kvar nu. Du kommer att klara det... Du är ju en överlevare.
snart så... tiden kommer gå fort även om det inte känns så.. Bara 1,5 månader kvar nu.

Älskar dig! Puss

Postat av: Sanna

Men vännen! Det kommer bli bra till slut. De lovar jag dig! Du måste stå ut nu. Ett litet tag, de kommer gå fort när det väl är över och du tänker tillbaka. Skickar massvis med styrkekramar! Inte ge upp nu..

2008-05-15 @ 12:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback