Se där...

Och så kom vågen, och nu är jag uppe igen! För den här gången åtminstone.
Jag var ute med E igår kväll, på Kvarnen, Snaps och Fenix och drack öl och Bacardi apple, hade jättemysigt, blev alldeles för full, kom hem alldeles för sent, sov alldeles för lite, vaknade en timme senare än jag borde och åkte bakfull till jobbet. Med ett leende på läpparna.
För trots det är jag på jättebra humör!
Både för att Andreas tvärvände igår och skickade flera sms där han bad om ursäkt för att han tjafsar så mycket med mig hela tiden, och för att det trots allt finns ganska mycket att vara glad för, mitt i allt det här.
E till exempel.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag tänker inte ens fråga förrän du vill berätta... *s*

Postat av: Annelie

Haha, sen kanske...;)

2008-05-16 @ 13:21:56
URL: http://annelie78.blogg.se
Postat av: fredrik

låter bra! hälsa sleepy om ni träffar honom!

2008-05-18 @ 23:45:56
URL: http://meningen.fredrikzi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback