Sammandrag av veckan

Nu har det gått så där lång tid igen att jag känner att jag inte orkar skriva om allt.
Men i stora drag så hade vi grannarna över på middag i onsdags (trevligt, men lite för mycket dricka för en av oss, och det var inte jag den här gången..), i fredags skrev jag kontrakt på min lägenhet och på kvällen var jag och Malin ute en sväng och drack några öl och hade jättetrevligt. I lördags var Johan och Tina och deras bebis hos oss och grillade, och även den kvällen blev "någon" lite för full (inte jag den här gången heller) och ville absolut gå ut. Så "någon" gick ut på krogen och kom hem 5 på morgonen.
På söndagen träffade jag och barnen mina systrar och ena syrrans kille och tittade på djuren i Axelsberg, samt hade picknick. Jättemysigt!

Mellan mig och Andreas är det upp och ner precis hela tiden. Ena dagen kan det vara jättebra och vi pratar som om allt var som vanligt, andra dagen tjafsar och grälar vi om allt från pengar till inflyttningsdag, papper som ska skrivas under osv.
Jag är ständigt trött och vill bara sova och vakna upp någon gång i början av juli, och då ska helst alla papper vara underskrivna och inskickade, lånen ska vara lösta och förnyade, bostadsbidraget ska vara fixat och klart, alla abonnemang ska vara avslutade samt öppnade på nytt i min lägenhet igen, lägenheten ska vara ommålad och klar, plus att det ska stå ett helt nytt möblemang på plats. Helst.
Men det kommer ju inte hända så jag får försöka ta en dag i taget helt enkelt.

Ikväll ska jag träffa Therese och dricka några öl, och fly lite från vardagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback