Övernattning

Den här helgen åker Andreas och barnen till landet. Helt ärligt känns det otroligt skönt!
Jag ska ut en sväng i morgon med mina systrar samt en barndomskompis till oss. Vi ska dricka lite öl och sncaka lite skit och bara "cath up". Det ska bli jättemysigt!
På lördag ska jag på en kompis 30-årsfest! Det kommer förmodligen bli helt galet och jäkligt kul! Jag måste försöka ta det lugnt i morgon så att jag orkar med lördagen ordentligt. Jag är ju tyvärr inte 20 längre och det märks! Att festa två dagar i rad funkar helt enkelt inte längre.
Helgen efter har jag lovat Andreas att jag ska ta barnen från fredag till söndag, så jag tänkte bland annat åka och hälsa på Mia och Daniel i Mariefred. Däremot har jag lite svårt med övernattning under helgen.

Så jag tänkte fråga: Mamma, kan vi sova hos er?? Kanske bara en natt, tex fredag till lördag? Eller lördag till söndag? Den andra natten får jag lösa på nåt sätt. Tälta kanske? Det går bra att svara i kommentarsfältet eller ringa. Tack på förhand. Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Självklart kan ni sova här hela helgen. Älskar er, puss o kram

2008-05-29 @ 11:58:21
Postat av: Annelie

Tack, mamma! Jag ringer dig ikväll! Puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback