Och vinnare är....

Fan, jag tror inte att vi sköter den här skilsmässan så himla bra, alltså...
Nu bråkar vi om precis allt. Mest pengar, eller snarare bristen på densamma, vem som ska betala vad, att vi borde ha separat ekonomi från och med nu osv, men även om var barnen ska vara bokförda.
Jag trodde inte att vi skulle behöva tjafsa om sådant också, men nu leker vi tydligen "tjurskalligast vinner", and the winner is....

Jag är lite bakis idag dessutom. Jag träffade Therese och Zoey igår och vi hamnade på Fenix där vi drack några öl. Fem närmare bestämt. Vi hade så otroligt mycket att prata om och hade verkligen skitkul när vi diskuterade allt ifrån dumma fyllegrejer till snoppstorlekar och dåligt sex.
Jag var hemma vid 00.30, somnade kanske kl 01, Neo vaknade 01.15 och fick sova hos oss och sedan ringde väckarklockan fem minuter efter det.
Nej, den ringde egentligen 04.50, men det kändes som om jag precis hade somnat in.
Nu är det dags för dagens femte kopp kaffe.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

*s* Fast det ÄR sant.... Men man vet ju aldrig medj japaner. Dom får ju för sig allt möjligt konstigt har man förstått. Men jag kan försäkra dig om att jag, i detta nu, sitter och tittar på en reklamfilm som rullar i receptionen där små söta japanskor kör runt i denna manick. Kan ju berätta att dom dessutom kör med den ute på RIKTIGA vägar och att den är utrustad med GPS bland annat..... Intresserada? Årets julklapp kanske?

Postat av: Zoey

Hej skruttan, visst hade vi kul.... Men pratade vi verkligen om allt det där????? ;-) Ha ha ha... Kram
på dig, o glöm aldrig att efter regn kommer sol.... massor med sol...

2008-05-13 @ 08:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback