Fedagens bravader...

I fredags drack jag mängder av vin, öl och whisky hos grannen (som var gräsänkling den kvällen)tillsammans med två andra grannar (även de gräsänklingar för kvällen). Andreas var ute på krogen och barnen somnade i soffan hos grannen framför en film.

Dagen efter
fick jag vet att jag tydligen hade:

*
Bestämt att jag skulle ta det "riktiga körkortet" nu i sommar. Och köpa grannens bil. Som inte är till salu.
*Följa med på en kryssning med bara en massa grannar, alla män.
*Frågat Uffe 6-7 gånger om han inte skulle haka på och se melodifestivalen med oss. Och varje gång fått svaret: "Nej, jag åker till Åland."

Och jag har antagligen även:

* Fimpat i ungefär allas ölburkar
* Druckit ut den ölburken som skulle agera askkopp från början
* Skrikit (och nu skäms jag ordentligt...)-"Ååh, den här är så bra!" varje gång Eloise med Arvingarna spelades. Ungefär var 10:e minut. OCH dansat....

Lördagen var lugnare i alla fall. Samma grannar, men ett helt annat humör så att säga...

Kommentarer
Postat av: Maliin

hihi hi..

2008-05-26 @ 18:16:14
Postat av: Sanna

Haha. Du måste ju vara tokrolig att festa med :-)

2008-05-26 @ 20:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback