Döda valparna!

Jag satt och läste tidningen City igår och blev helt förfärad över en artikel jag råkade få syn på.
Jag läste rubriken om och om igen och konstaterade att det faktiskt stod "Hjälp City att döda hundvalparna!"
Jag tänkte att det var det mest makabra jag någonsin läst och skummade igenom artikeln. Och blev något förvirrad när jag läste hur väldigt glatt och käckt det var utformat med tanke på att det handlade om att de ville göra sig av med 11 gulliga små hundvalpar. Med hjälp av läsarna!
Efter att läst igenom rubriken ytterligare en gång såg jag att det inte alls handlade om en hänsynslös avrättning, utan om att de ville ha hjälp med att hitta på namn på valparna. "Hjälp City att DÖPA hundvalparna" stod det ju såklart.
Kan man kalla det en freudiansk felläsning??

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hello Cruella..... Är det säkert att du ska skaffa den där ödlan verkligen? s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback