Bajskorven

Nathalie har varit jättetrotsig och bråkig hela eftermiddagen och kvällen. Jag klandrar henne inte, jag vet att hon tycker att den är situationen är jättejobbig, men det som gör mig sur är att hon tar ut det på Neo. Det gör mig ingenting om hon låter det gå ut över mig eller Andreas, men det är inte okej att hon retar och slår sin lilebror för att hon är besviken på oss.
När hon hade retat honom och trotsat mig i nästan en timme skickade jag upp henne på sitt rum.
Då hade hon kallat både mig och Neo för pruttungar och talat om för oss hur fula vi var och dessutom försökt ta sönder Neos leksaker.
Efter 10 minuters surande och hoppande i golvet kom ner igen. Med en teckning till mig.
Hon sa att hon hade ritat en ful teckning till mig för att jag inte var snäll.
Så här såg den ut:


Jag vet inte riktigt, men jag tycker att det ser ut som en bajskorv med huvud. Jag tror att det är mig det ska föreställa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

om det är en bajskorv så är det garanterat den sötaste bajskorv jag sett. (inte för att jag brukar spana på bajskorvar, men i alla fall. dessutom är det garanterat första och sista gången jag skriver bajskorv fyra gånger i en bloggkommentar...)

2008-05-19 @ 00:04:45
Postat av: Annelie

Hahaha, Fredrik! Jag läste din kommentar kl halv sex i morse och skrattade så att jag grät! Jag kanske var lite trött....

Postat av: fredrik

jag har också alltid tyckt att halv sex är den bästa tidpunkten för att avnjuta mina kommentarer.

2008-05-19 @ 09:46:51
URL: http://meningen.fredrikzi.se
Postat av: Elisabeth

Ja, ja... Där fick du liksom. *ler lite* Och jo, det är säkert samma person du tänker på. Och nu sitter jag och undviker att logga in på Facebook bara för att jag inte vill ta tag i det eller ens VET hur jag känner inför det. Fy faan... Vilka jävla idiotsituationer man försätter sig i ibland.

2008-05-19 @ 12:24:03
URL: http://bettilou.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback