Äntligen!!!

JAG FICK LÄGENHETEN!!!

Jag ska skriva kontrakt kl halv ett imorgon. Tjooohooooo!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna (och Ida)

Ååååhhh, GRATTIS! Vad glad jag blir för din skull! Vart ska du flytta? Skönt att alla puzzelbitar börjar hitta sin plats så du slipper sitta och grubbla :-) KRAMEN!

2008-05-01 @ 22:58:05
Postat av: Elisabeth

ÅH!!! Grattis, grattis, grattis!!! Gud så skönt! Och den du ville ha också! Härligt gumman! Och du... Jag hoppas verkligen inte att du tar illa upp över det jag skrev i min blogg om att alla skiljer sig åt höger och vänster. Det är ju inte så att jag anklagar dig eller någon annan direkt. Blev livrädd att det skulle uppfattas så helt plötsligt. =(

Postat av: Annelie

Nej, jag tar absolut inte illa upp för det! Inte alls. Det är ju bara så, för en del funkar det, för andra inte. Men jag kan hålla med om att det är ovanligt många som skiljer sig eller separerar just nu!

2008-05-05 @ 11:54:01
URL: http://annelie78.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Mmm, men det är väl så att vi lite är i den åldern, tyvärr. För en del så kanske det är ungdomskärleken som spricker nu. Man har växt ifrån varandra etc. Och andra känner väl att det är lite "sista chansen" innan man blir för gammal. Att kärleken inte är densamma eller att den har försvunnit helt. Låter helt knäppt att det ska finnas en särskild ålder men jag kan lite förstå resonemanget.

2008-05-06 @ 09:42:20
URL: http://bettilou.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback