Helgen

Jag har haft en svinrolig och mysig helg verkligen! I fredags åkte jag och Mia hem till Malin direkt efter jobbet, drack lite vin och käkade pizza och fixade oss för att gå ut.
Vi gick till Snaps först, jag och Mia (Malin fick för sig att möta sina kompisar en sväng och skule möta upp oss efter en timme) där vi träffade E och hans brorsa. Sedan gick vi till Fenix, och dit kom också Malin och hennes kompisar efter ett par timmar. Träffade även E:s syster där.
Alla blev på tok för fulla.
I lördags var jag på Zoeys 30-årsfest och hade helt fantastiskt trevlig! Vi hade en svit på hotell Anglais uppe på 8:e våningen, och utsikten var helt otroligt! Vi satt ute på den stora terassen precis hela kvällen och åt jättegod mat, drack alldeles för mycket rosé och jag tror till och med att vi dansade. Det var otroligt kul att träffa en massa nya människor  och allt var så otroligt fint ordnat. Vid 23.30-snåret gick vi till Solidaritet hela gänget och drack drinkar och dansade. Tyvärr har det gått upp för mig ganska ordentligt att jag faktiskt inte är 20 år längre och att jag inte klarar av att festa två dagar i rad hur gärna jag än skulle vilja, så jag åkte hem runt 02.00. Och tillbringade nästan hela dagen i sängen igår.

Jag skulle kunna skriva så mycket mer om den här helgen, men jag har inte sovit mer än drygt 3 timmar sammanlagt i natt och har helt enkelt ingen ork.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback