Tröööött.....

Igår satt jag och Andreas uppe till 02 och drack vin och pratade om allt möjligt, mest om E och om flytten.
Det var jätteskönt och båda var på bra humör och det kändes bara jättebra allting. Precis så som jag verkligen skulle vilja att det kommer vara sedan när vi båda har flyttat.
Det blev kanske lite nostalgiskt på slutet (Andreas sa att sånt som gjorde honom mest ledsen nu var att tänka på saker som hur det var när jag satt i en solstol i Mexico och inte fattade att han friade till mig)men det var en bra kväll helt enkelt.

I morse vaknade Neo halv sju, pigg som en lärka på uppåttjack, så det var bara att pallra sig upp,sätta på barnprogrammen och bre en smörgås till honom och däcka i soffan. Sedan kom Nathalie upp vid halv åtta, ungefär lika trött som jag är. Så nu sitter vi här och tittar på Teletubbies och Thomas tåget.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback