Rökfri

Förresten ville jag bara berätta att jag har slutat röka igen. Lika snabbt som jag började. Jag är mycket stolt!
Det var ju rätt puckat att börja igen efter ett 8½ år långt uppehåll, även om jag faktiskt tyckte att jag hade "rätt" att röka åtminstone ibland. När jag var väldigt upprörd till exempel. men sedan tyckte jag att jag kunde få röka även när jag var stressad, lite ledsen, trött, glad,när det var fint väder, när det var fredag, för att det var onsdag, när jag fikade, när jag drack öl osv, och till slut så blev det ju flera cigg varje dag.
Men för en vecka sedan när mina cigaretter var slut bestämde jag mig helt enkelt för att inte köpa nya.
And I didn't!

Kommentarer
Postat av: Maliin

weei vad duktig du är! :D

2008-06-16 @ 20:44:34
Postat av: Sanna

Ska försöka göra som du! :-)

2008-06-16 @ 21:17:24
Postat av: Elisabeth

Faan vad du är duktig gumman!

Postat av: Mia

Jättebra! Härligt att höra!!

Pusss!

2008-06-17 @ 10:42:42
URL: http://mhamrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback