Grill

Hittade det här på aftonbladet.se och var bara tvunegn att kopiera det!

Om grillar:

1. Att grilla är trevligt och socialt.
2. Om du köper en ny grill - köp den monterad.
3. Om du inte köper den monterad - betala någon för att göra jobbet (en granne, syrran, killen i kassan på Konsum).
4. Om du inte köper den monterad och inte vill betala någon för att göra jobbet- skyll dig själv.
5. Drick inte friskt av den hembryggda ölen före och under montering.
6. Tänk på att öl och stark sol är en dålig kombination. Använd solskyddsfaktor.
7. Om du köpt två grillar som ska monteras - blanda inte ihop delarna från de två paketen.
8. Använd inte träaltanen som byggplats. Muttrar, skruvar och grillgaller kommer att ramla ner genom springorna, ner i gräset och vidare till jordens medelpunkt, typ.
9. Ha alltid en backup på två-tre personer som kan byta av dig efter en halvtimme. Nya krafter och pigga ögon gör underverk med bruksanvisningen.
10. Dra dig tillbaka i skuggan med den hembryggda ölen och en skål chips. Se på när din backup monterar klart grillarna, fixar med tillbehören och grillar köttet - ditt jobb är klart för i år.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ha, ha... Det var så sant så sant då. Och när det gäller den här vabben så är det precis det stadiet vi är på. Lite lagom feber så där. Men idag är hon feberfri så imorgon blir det jag som åker tillbaka till verkligheten igen.... =/

Postat av: Elisabeth

Hmm... Nu vete tusan vad som hände. Skrev ett inlägg som jag tror bara försvann ut i etern. Hur som helst så skrev jag att det är precis så vi har det just nu. Så där lagom med feber. Men idag är hon feberfri så imorgon är det jag som åker tillbaka till den hårda verkligheten. =/ Det är inte så att ni behöver en receptionist eller så?????

2008-06-10 @ 12:06:48
URL: http://bettilou.bloggspace.se
Postat av: Annelie

Nej, det kom fram, så nu har jag dubbla inlägg;).

Vi har ju blivit outsourcade och är anställda av ett företag som heter NCA nu, och med tanke på hur extremt lite det är att göra här så vet jag inte ens om vi kommer få vara kvar alla tre..=/

2008-06-10 @ 13:09:50
URL: http://annelie78.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback