Blaha blaha

Det är dåligt med uppdateringar här nu. Jag har ingen riktigt ork eller lust, jag vill bara att tiden ska gå. Helst vill jag också att någon kommer hem till mig och packar och rensar och slänger, för det är vad jag känner allra minst för just nu.
Vi umgicks med grannarna nästan hela helgen, tittade på matchen i lördags och grillade bland annat.
Igår åkte jag, Andreas och barnen för att titta på hans lägenhet. Ägarna håller precis på att flytta och hade ingenting emot att Andreas kom dit och mätte och tittade lite. Barnen var måttligt intresserade, och gick ut och lekte efter ett tag.
Innan dess var jag på Stalands i Slagsta med mamma och pappa och beställde en ny soffa, en svartgrå med divan. Jättesnygg.
Äsch, jag orkar inte ens anstränga mig för att göra det här inlägget det minsta intressant. Som sagt, det finns inte så mycket att skriva förutom att  jag bara vill att tiden ska gå fortare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback