Ångest!

Det är helt obeskrivligt dött här på jobbet. Jag tror att jag har haft 3 samtal här sedan jag började kl 8 i morse. Och de var från samma person.
Usch, jag har sån 30-årsångest! Jag insåg idag att det faktiskt bara är 3 månader till jag inte är 20-nånting längre.
Många frågar vad jag ska göra när jag fyller år, om jag ska ha en stor fest för alla (ska jag bjuda både E och Andreas då? Jag vet att Andreas skulle ta väldigt illa upp om jag inte frågade honom.), eller om jag ska ha tjejmiddag eller om jag ska åka iväg nånstans och JAG VET VERKLIGEN INTE!
Jag vill ju egentligen inte fira alls. Jag orkar inte ta tag i det där och fixa något, jag har verkligen ingen lust! Förmodligen kommer jag vara så pank ändå att jag inte kommer ha råd att göra något. Jag blir skitgrinig så fort min 30-årsdag kommer på tal och helst skulle jag bara vilja stryka den dagen ur almanackan.
Ge mig en flaska vin och en pizza, alternativt sushi så är jag nöjd!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Om du inte känner för det så skit i det gumman! Spara det tills du fyller 31 istället. Det om nåt är väl något att fira... s


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback