Lillfredag

Jag och E var ute en sväng igår med några av hans kompisar. Vi drack nån öl på Ljunggrens först och sedan gick vi till Fenix och åt och drack några öl. Jättetrevligt verkligen.
Jag älskar att kunna göra sånt här nu! Att kunna gå ut en vardag och låtsas att det är fredag. Spontana saker bara, som jag inte har kunnat göra tidigare.
Självklart har jag väl kunnat göra det, men i stort sett aldrig utan tjafs eller sura miner.
Andreas och jag har försökt att ta barnen varannan helg, så att den andra får en helg själv, plus att vi tar ungefär en kväll i vecka var att umgås med kompisar eller vad man vill på. Det funkar jättebra, än så länge.
Just nu har jag svårt att hålla ögonen öppna så jag ska nog gå ut en sväng och kanske ta en cigg. Förlåt mamma! Men jag ska sluta dagen efter midsommar. Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback