Ännu en bra dag

Idag mötte jag upp Mia i Östermalmstorg och gick till nån typ av Mongolian Barbeque och åt sushibuffé. 
Absolut inget ställe jag rekommenderar, men det var mysigt att åka iväg sådär på lunchen.
Nu sitter jag på jobbet igen, på stället som Gud glömde och alla andra glömde ringa till, och vill bara att tiden ska gå så jag får gå hem.
Annars så känner jag mig bara jätteglad och lycklig idag! Jag flyttar på lördag, E kom äntligen hem igår (med 3 parfymer till mig! Jag älskar verkligen parfymer!) och det ser äntligen ut att bli riktig sommar! Det kan inte bli mycket bättre just nu.
Jo, alla mina saker hade kunnat vara nerpackade och klara i och för sig...

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Nej... Och det finns det en anledning till också... suckar Med andra ord så har jag inte ens engagerat mig sen i påskas och inte lär jag göra det på ett tag heller. Har noll motivation. Vilket är asjobbigt då jag avskyr mig själv just nu. suckar

Postat av: Linn

Hej!



Vad roligt! Jag kan inte ha sett att du skrivit eller jag vet inte varför jag inte svarat? Nåja, hoppas allt är bra. Kul med bloggar =)



/Linn

2008-07-02 @ 09:24:31
URL: http://www.livetsomlinn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback