Panik och stress

Nu är det bara två dagar kvar och jag känner mig helt sönderstressad.
Jag har massor kvar att packa, men eftersom jag har barnen hela tiden (som naturligtvis är extra krävande nu) så hinner jag inte med något alls.
I morgon är jag ledig men då måste jag sitta och vänta på att soffan kommer mellan 9-12, och jag har verkligen inte tid med det egntligen!
Jag ska i alla fall försöka få med mig ett lass flyttkartonger dit och börja packa upp lite när jag ändå måste sitta där. Klara kommer dit och gört mig sällskap och det känns jätteskönt! När soffan har kommit måste jag till systemet och handla öl och vin för pengar jag inte har, mat till helgen, tvättmedel, sköljmedel, diskmedel och såna tråkiga men tyvärr nödvändiga saker, även det för pengar som egentligen inte finns och jag har sån jäkla ångest över alla utgifter jag har nu att jag får magsår, men ändå är jag jätteglad!
Jag känner mig ännu mer stressad över att sitta på jobbet där det inte finns ett dugg att göra när jag vet att jag borde vara hemma och packa.
Det ska bli så otroligt skönt när allt det här är över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback