Blaha

Jag har helt tappat sugen att skriva den här bloggen. Bland annat. Jag vet inte vad det är, förmodligen för att det finns så mycket jag inte kan skriva om, och som påverkar min vardag och mitt liv.

Jag har varit hemma med barnen några dagar eftersom Neo varit sjuk igen. Eller är fortfarande.
Han har hostat så mycket och har alla möjliga olika krämpor. Det dyker upp nya saker hela tiden känns det som.
Vi ska träffa en läkare den 15:e för att göra allergitester eftersom han ofta klagar över magont och sväller upp som en ballong ibland. Jag har varit där två gånger på kort tid nu för hans förkylning, och nu har vi även precis upptäckt att han blir blå om läpparna ibland. Det har förmodligen något samband med hostan (förkylningsastma eller bronkit tex har de symtomen) eftersom det har varit det senaste veckan bara, men jag ska nog ringa läkaren om det också.
Snart är vi stammisar där.

Se där, jag skrev ju nåt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Men usch vad jobbigt det låter! Stackars Neo!!! Och stackars dig som måste vabba HELA tiden. Förstår att det känns jobbigt på alla plan just nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback