Trött, trött, trött

Jag gick och la mig runt 1-tiden igår kväll, och naturligtvis var det min tur att ta Neo i morse när han vaknade. Kvart över fem.
Annars är det faktiskt nästan alltid Andreas som tar honom, men han verkar börja tycka att det är lite orättvist att det alltid är han som måste gå upp halv sex varje dag, medan jag kan sova till åtta, halv nio när Nathalie vaknar. Så i morse var det min tur.
Jag fattar inte vad han ska upp så tidigt och göra!
Han har verkligen fastnat för
den här låten, och har redan lyssnat på den i hörlurarna 4 gånger. Han tycker att det är en "cool" video.
Jag trodde 3-åringar tyckte om barnlåtar, eller möjligtvis Markoolio, Linda Bengtzing eller Magnus Uggla? Men mina barn är ju inte riktigt som andra barn...

Om jag ska förklara det där med husförsäljningen lite närmare, så var det så att vi egentligen skulle haft visning den 18:e maj, men vår mäklare fick nys om en kvinna som skulle gå på en "förhandsvisning" på ett annat hus i vårt område. Så hon ringde oss och frågade om vi kunde tänka oss att visa vårt hus för henne också, när hon ändå var här, eftersom hon tydligen var väldigt intresserad av att bo just i det här området.
Det kunde vi naturligtvis, så i onsdags kväll kom hon hit med vår mäklare (vi var hos grannarna och åt middag då), och gick runt och tittade i nästan en timme. Hon blev jätteintresserad och sa till mäklaren hur mycket hon var beredd att ge och vi godtog budet. Vi var helt säkra på att hon hellre skulle vilja ha det andra huset, eftersom det är en annorlunda planlösning och lite bättre utsikt osv, men hon tyckte alltså bättre om vårt.
Så igår skrev vi kontrakt och nu är det sålt. Bara sådär.
Det är otroligt skönt att slippa visningen och allt som hör till, så vi tycker att vi kom undan ganska lätt ändå. Hon flyttar in den 1:a augusti.
Nu är det bara ett litet litet krux....
Jag måste hitta en lägenhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback