Sjukhusbesök, ångest och Björn

Det har varit en omtumlande helg på alla sätt. Jag skulle kunna berätta om hur mysigt det var att äta middag, dricka vin och snacka hemma hos Kattis med barnen i fredags, eller hur roligt vi hade på 40-årsfesten i lördags (där jag för övrigt stod på dansgolvet i säkert 7 timmar sträck, och dessutom hade träningsvärk i benen dagen efter..)eller hur traumatiskt det var dagen efter när Andreas åkte in till akuten efter något som han trodde var en hjärtinfarkt, men som visade sig vara en kombination av för mycket alkohol dagen innan, förkylning och ett hårt bandypass (tillsammans med ångest över separationen..). Jag skulle också kunna berätta om lägenheten som Andreas tittade på i söndags och förmodligen kommer att bjuda på idag, eller om hur dåligt jag mådde igår över hela den här situationen med separationen, hans sjukhusbesök, skuldkänslor och dåligt samvete över att vara den drivande i allt det här, att jag bröt ihop flera gånger och till slut fick åka hem från jobbet för att jag inte kunde sluta gråta.
Men jag väljer istället att berätta att jag alldeles nyss, för 10 minuter sedan, sa några ord till.....

BJÖRN GUSTAVSSON!!!!

Okej, det kan hända att ni inte blir riktigt lika imponerade som jag blev, men ååååååååååååååååååååh vad söt han är den där lilla pojken!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Vet du... I vanliga fall hade jag varit grymt avundsjuk på att du träffade Björn Gustavsson. Men jag lever fortfarande på att jag träffade Micke Persbrant igår så det känns helt okej. *ler* Däremot så är jag inte avundsjuk på dig i övrigt just nu gumman. Fy så jobbigt ni har det just nu du och Andreas! =(

Postat av: Annelie

Äsch, Persbrandt är ju vardagsmat för mig;)! Han ränner ju här titt som tätt, ha ha!

2008-04-08 @ 14:33:32
URL: http://annelie78.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Den där kommentaren tänker jag inte ens kommentera.... Jag utmanar dig i min blogg istället. =)

http://bettilou.bloggspace.se/

2008-04-08 @ 14:59:57
URL: http://bettilou.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback