Och så blev det söndag igen.

Våra grannar kom över igår kväll och drack lite vin med oss. Inte de grannar vi bruka träffa, utan ett annat par. De hade med sig sin dotter som är runt 13, och hon tog hand om barnen och nattade dem åt oss. Hon fick lite pengar av mig som tack. Vi hade jättetrevligt verkligen. fasen vad jag komemr sakna alla grannar. jag kanske kan flytta in hos dem istället?
Lite vin blev förresten ganska mycket vin. Och öl. Och whisky. Jag gick ut och rökte en cigg och blev så yr i huvudet att jag var tvungen att gå och lägga mig. Kanske inte Tyresös trevligaste "värdinna"...
Idag är jag bakis och seg och ska åka iväg och titta på två lägenheter strax. Jag tror knappast att jag borde ta bilen men det är för långt att cykla. Alldeles för långt.
Okej då, jag är för lat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback