Lägenhet!

Jag var och tittade på två lägenheter igår, varav jag tänkte vara med och buda på den ena. Egentligen hade jag velat ha större, men som min mamma sa så kanske det är dumt att chansa om det inte skulle dyka upp något annat sedan. Någonstans måste jag ju bo så i värsta fall får jag se det som en tillfällig lösning helt enkelt.
Nu sitter jag mest och biter på naglarna och väntar på att mäklaren ska ringa och säga vad den är uppe i och hur många som är med och budar. Jag vill gå ut och röka men har inga cigaretter kvar. Varför ringer han inte? Han borde ha ringt för länge sen!

Nu ringde han. Han hade bara fått tag i en av spekulanterna och hon var tvungen att kontakta sin bank först för att få lånelöfte. De två andra som var intresserade hade han inte fått tag i ännu, så jag fick lägga första budet. Jag accepterade alltså utgångsbudet. Nu är det bara att vänta...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Håller tummarna för bra utgång :)

2008-04-22 @ 18:23:49
Postat av: Maliin

åhh hör av dig sen om det skulle hända nåt!

2008-04-22 @ 20:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback