Helgen

Jag har haft en jättemysig helg verkligen!
Andreas var i Funäsdalen med sina kompisar och åkte skidor mellan torsdagen och söndagen. Det var nog ganska bra att vi var ifrån varandra några dagar. Han hade jättekul där och jag är glad att han fick något annat att tänka på i några dagar.
I torsdags hamnade jag och barnen hos grannarna, där vi åt middag och drack ett par öl. Vi vuxna altså.
I fredags tog jag ledigt från jobbet och var hemma för att städa. Grannen ringde på morgonen och frågade om jag ville komma över och fika med honom och hans arbetskompis, så jag gick över dit och drack kaffe och åt bullar i solen. Sedan gick jag hem och städade och fixade inför tjejmiddagen innan jag hämtade barnen på dagis.
På lördagen lämnade jag barnen hos Andreas föräldrar på dagen, åkte och solade, fixade maten och mig själv och sedan kom tjejerna vid halv sju ungefär.
Vi drack en massa vin och åt och hade verkligen jättetrevligt. Vi satt hos mig till halv ett ungefär och sedan tog vi taxi till Metro vid Skanstull.
Hur som helst så var det väldigt kul och jag var bra seg igår.
Grannarna ringde på eftermiddagen igår och undrade om jag ville komma över med barnen och grilla, så vi gick dit och satt på deras altan i solen och åt middag.

Idag ska jag titta på ett par lägenheter. Jag vill bara hitta nåt nu så jag kan börja planera lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback