Det blir bara värre framåt natten...

Igår var det personalfest här på jobbet. Det var jättetrevligt, verkligen. God mat och välplanerat och trevliga människor. Jag drack inte så mycket men rökte desto mer, så jag har fått tillbaka min gamla rökhosta. Härligt.
När jag kom hem blev det tjafs. Jag blev verkligen påhoppad för allt och ingenting och svartsjukan visste inga gränser. Jag vill inte "hänga ut" honom här genom att skriva detaljerat om det vi bråkade om, men jag kan säga så mycket som att jag nog inte sov mer än 2 timmar i natt. Han har bett om ursäkt flera gånger nu, men jag orkar inte riktigt ta till mig det längre. Jag vill bara att det här ska vara över just nu.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Åh... fy gumman... Att det skulle spåra ur så här då mellan er!! Faan vad jobbigt! Jag tyckte också att det lät så bra där från början. Ni var sorgsna men överens och nu låter det som att det inte är något som funkar alls. =( Jag hoppas verkligen att du snart hittar en lägenhet du också och att det här kan vara över snart. När ni inte bor tillsammans längre så kanske det blir lite lättare att få lite distans till allt?

Postat av: Lotus Club Sthlm

Bjuder in just dig till en night full av glamour, fashion and fun. Lördagen 3/5- 08

Välkommen att koppla av från vardags stressen ;)

/Best
Lotus Club Team

2008-04-12 @ 16:36:14
URL: http://www.myspace.com/lotusclubsthlm

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback