Budgivning

Jag håller på och budar mot nån kärring (det kan också vara en yngre tjej, men jag tror att det är en medelålders tant) och vi ska fortsätta budgivningen idag. Hon la sista budet igår och mäklaren undrade om jag ville lägga ett bud till eller om vi skulle pausa till idag, Jag sa att jag ville pausa så att jag kunde åka hem och fundera lite på hur mycket jag ville lägga. Utgångenspriset var 895 000 och vi har lagt 10 000 var hela tiden. När vi pausade igår hade tanten/tjejen lagt 990 000. Jag ska fortsätta idag och lägga 1 miljon. Sen får vi se var och hur det slutar.
Mäklaren skulle ringa idag vid halv tio, så fortsättningen följer.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

OH! Vad spännande gumman! Jag håller tummarna för att du får den nu. Och får du inte den här så kommer du garanterat att få en större och bättre istället... Det är så du får tänka. =)

Postat av: Annelie

Jag är snarare rädd att om jag inte får den här kommer jag inte ha råd med någon annan heller, och då måste jag typ flytta in hos Andreas istället! Så det är den här eller ingen känns det som...

2008-04-23 @ 09:32:49
URL: http://annelie78.blogg.se
Postat av: Elisabeth

Hur går det då??? *nyfiken* Håller alla tummar och tår här. Vart ligger den fresten?

2008-04-23 @ 10:53:22
URL: http://bettilou.bloggspace.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback