Att förbereda sig på det värsta men hoppas på det bästa

Jag är kär! I en lägenhet jag tittade på i dag. Själva lägenheten är kanske inte så himla fantastisk, men jag fick den där Känslan man kan få när man tittar på hus eller lägenheter. Känslan av att här skulle jag verkligen kunna bo. Området var ganska mysigt, och det var en egen ingång med en liten uteplats, plus en balkong som man kunde göra större om man ville. Det var lite radhuskänsla över den och jag vill så gärna ha den!
Jag blir irriterad på mig själv för att jag vill ha den så mycket, eftersom jag har blivit besviken ett par gånger nu när det varit budgivning. Jag förväntar mig inte att det ska gå bättre den här gången heller. Men jag vill vill vill!!! Det är omvisning på tisdag, så i morgon ska jag ringa min bankkontakt och höra exakt hur mycket jag skulle kunna lägga.
Fan, håll tummarna för mig nu, att ingen annan är speciellt intresserad eller har råd.

Kommentarer
Postat av: Sanna (och Ida)

Håller alla tummar och tår vi kan för dig!!

2008-04-27 @ 22:37:14
Postat av: Elisabeth

Vet PRECIS vilken känsla du menar... Ska definitivt hålla tummarna för dig gumman!!! Lycka till! Verkligen!

Postat av: Mia

Håller tummarna jättehårt!!!
Pusss

2008-04-28 @ 09:37:00
URL: http://mhamrin.blogg.com
Postat av: malve

ja, hoppas, hoppas det går vägen!

2008-04-28 @ 15:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback