Rosa tröjan

Pontus Gårdinger var här igår. Med grånade tinningar såg jag. Han såg faktiskt inte så himla bra ut som jag trott. Men han var trevlig i alla fall, och det smäller väl lite högre kanske.
Däremot hade vi en annan tv-personlighet här igår som var lite mindre trevlig. Per Moberg, i en stor rosa tröja och någon slags halv-back-slick. 
Han var dryg och betedde sig som om han var ... Zlatan. Han var tydligen grinig för att han inte fick tag i ett speciellt produktionsbolag som håller till här i huset och ingen hade någon som helst information om vilket bolag det var och hur han skulle få tag i det. Till slut kom min kollega på var han skulle, och han tackade "allra ödmjukast".
Efter en stund kom han ner igen när jag stod och pratade med min kollega, och bad lite spydigt om ursäkt för att han störde i vårt samtal.
I don´t like.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Usch och fy..... sånna där gillar vi inte!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback