Och så blev det vitt igen...

Jag vet inte om jägarna hittade räven igår, och om den är skjuten eller inte. Hoppas att den kände på sig att det var fara å färde (sjysst nytt uttryck)och sprang till skogs för att aldrig mer återkomma. Tänk om den har ungar? Det har den förmodligen eftersom den verkar vara ute för att leta mat. Jag får höra efter med grannarna när jag kommer hem. Det är alltid någon som vet något.

Till något helt annat:
Neo fick en fondtapet när han fyllde år i mars. En jättefin tapet med fiskar och delfiner på, men den kanske var lite mörk. I början var han ganska förtjust i den. Sedan blev han rädd för den. Sista veckorna vägrade han sova i sitt eget rum eftersom han tyckte att den var så läskig (och så gillade han inte mörkret i taket..). Situationen blev ju ohållbar till slut, när jag varje kväll blev förpassad till hans säng eftersom han skulle sova i min, brevid Andreas.
Så vi har målat över den nu. Hela väggen.
Tapeten kostade runt 1300:-.
Fast det var mamma och pappa som betalade.

Så här såg den ut:
Det är väl inget läskigt med den?
image54

Kommentarer
Postat av: Sanna (och Ida)

Jättefin vägg! Men nog är den lite lebbig allt. Jag ser nog långa armar i den som försöker ta mig. Hehe :-)

2007-09-08 @ 23:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback