Nattis 4 år!

Jag köpte upp halva Tyresö centrum igår när jag skulle handla till Nathalie. Hon fick öppna tre paket i morse (hon öppnade dem i sömnen) eftersom vi skulle vara på dagis så tidigt och hon inte skulle hinna öppna fler. Hon fick en sänghimmel som hon har tjatat om ett tag, en klänning med strumpbyxor till som hon fick ha på sig på dagis idag, samt två My little ponys. Hon blev jätteglad, och för säkerhets skull fick även Neo ett paket, innehållande 7 stycken små katter som han kunde leka med. Han blev också jätteglad, men tyckte att det var lite orättvist att inte han också fick fylla år idag, och tyckte att jag var dum för det.
Idag kommer våra föräldrar hem till oss på middag och tårta/glass, så jag ska gå tidigare från jobbet för att röja upp lite.
I morgon är jag ledig eftersom barnens dagis har stängt! Så för mig är det fredag redan idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback