Min nya mobil

Klockan är kvart i nio, barnen är fortfarande vakna och jag dricker öl. Vi ska lägga dem strax, men just nu tittar de på film och är så där lugna och mysiga som man vill att de alltid ska vara, men sällan är.
Jag håller på att testa min nya mobil (Nokia N95? kan den heta så? Inte helt säker...)och den har en jättebra kamera. Jag tar kort på ungarna hela tiden. Alla bilder ser exakt likadana ut.
Så jag lät Andreas ta en på mig istället, för omväxlings skull.
image61

 Se så glad jag är. För att det är fredag. För att jag kommer att dricka flera öl inom en snar framtid. Men det är en bra mobil.


Kommentarer
Postat av: malve

det var en mysig bild, du är väldigt söt!

2007-09-16 @ 19:27:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback