Höstglöd

Nu är det väl ändå höst ute? Jag har slutat hoppas på vädermeterologernas löften om att "värmen kommer tillbaka". Hösten är egentligen underbar om man bortser från regnet och blåsten som tyvärr är ett av de strötsa kännetecknen för just den årstiden.
Nu kan man äntligen börja tända ljus, gå mysiga höstpromenader, se årest vackraste solnedgångar (jag är en sucker för solned- och uppgångar),äta kantarellmackor och dricka varmchoklad.

Nathalie fyller år i morgon och jag har fortfarande inte köpt en enda present (jo, tre par strumpor, men jag har en känsla av hon skulle bli något besviken om det är det enda hon får..)så jag ska iväg idag efter jobbet och shoppa.
Synd bara att jag glömde ta med mig pengar...

Kommentarer
Postat av: malve

man kan inte bara tända ljus inne, man kan också njuta av solljuset ute, som oftast är som vackrast på hösten. en klar, frisk höstdag med röda och gula löv är bland det mest underbara som finns.

2007-09-16 @ 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback