En dag kvar!

Har jag berättat att MIA KOMMER I MORGON??!! Känns som om jag nämt det, va? Då ska jag direkt hem till mamma och poappa efter jobbet och äta middag med hela familjen Hamrin. Min familj alltså. "Originalfamiljen". Mamma, pappa, jag och mina systrar Mia och Malin.
fredag ska vi ut, jag, Mia och Malin. Det ska bli skitkul, rent ut sagt! Vi har aldrig varit ute på krogen tillsammans bara vi tre. Dels för att Malin "bara" är 21 och inte har kunnat gå ut så länge, dels för att Mia bott utomlands i snart 2 år, och dels för att jag har varit gravid och haft s,åbarn i, vad som känns som 7-8 år.
Hur som helst, så är Malin numera över 18, Mia är hemma (tillfälligt) i Sverige och jag är verkligen inte gravid så nu passar vi på!
Det blir nog på söder nånstans. Förslag mottages tacksamt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback