Det försvann

Vad skumt! Jag skrev ett inlägg igår hos mamma och pappa (där jag och barnen sov mellan lördagen och söndagen), men nu är det plötsligt borta!
Det var ingen speciellt inlägg alls, bara om hur det kändes som om jag blir 15 år yngre när jag är hos mamma och pappa, och att det är en mysig och välbekant känsla som jag tycker om, och att mamma pysslar om mig som om jag fortfarande bodde där trots att jag nu har egna barn osv.

Jag har varit jättehes i helgen och är fortfarande lite rosslig. Inte alls så farligt längre, men ändå.
De flesta jag känner låter lite sexiga när de är hesa.
Inte jag. Jag låter som en kråka i målbrottet. Till och med Andreas sa det igår, "Du låter förjävlig".
Jag borde kanske ha varit hemma idag, men eftersom min ena arbetskollega är ledig så var jag tvungen att pallra mig hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback