Dagen efter...

Vi hade riktigt kul igår! I alla fall jag. Jag tror Mia och Malin hade kul också.
Vi var på Fenix, och planen var att vi bara skulle börja där för att sedan gå vidare, men det var så bra musik där (och trevliga bartenders) så vi stannade kvar där till de stängde. Mötte upp några killkompisar till mig också, och det var lika kul att se dem som alltid.
Jag tog en massa kort också, men insåg när jag gått igenom alla, att det inte är många av dem som går att lägga ut på nätet. Av olika anledningar.
Just nu är jag hemma hos mamma och pappa och bilderna ligger på min dator hemma, så jag lägger upp ett par av Mias bilder istället.
Usch, jag skriver dåligt när jag är bakis.



Kommentarer
Postat av: Mia

Jaaaa det var jätteskoj ute i helgen=)=) Måste göras om senare igen!!
Tack! Kraaaaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback