Två-dagars-bakis-ågren!

Jag kan fortfarande inte fatta att vi har haft sådan tur med magsjukorna, att vi andra klarade oss IGEN!
Vilket betydde att jag gick ut med mina syrror i fredags. Vi var hos Malin innan och drack och snackade skit och sedan gick vi först till Fenix och efter det till Undici. Där mötte vi upp en killkompis och hans arbetskamrater. Väldigt trevligt!
På något konstigt sätt kom jag hem redan klockan 01.00! Det har nog aldrig hänt tidigare. Å andra sidan gick vi ut redan vid 21-tiden och det brukar jag inte heller göra, så det var nog en stor anledning.
Fick veta av min syster dagen efter att hon hade bett bartendern att göra min ena drink alkoholfri, och den andra väldigt svag. Först blev jag stött när jag hörde det, men sedan insåg jag att det nog var lika bra.

Jag mådde rätt dåligt i alla fall igår morse.
Det förtjänade jag, efter ha varit så här pinsam kvällen innan:
image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback