Oktoberfest!

Vi hade riktigt kul igår! Det blev alldeles för många jäger(som väntat) ett par öl för mycket och kanske ett och annat onödigt glas vin, men det spelade ingen roll.
Det var lättare att hänga med i de tyska snapsvisorna på det sättet.
Jag träffade gamla gäster jag inte har sett på flera, flera år, och de flesta kom ihåg vad jag hette. Själv mindes jag inte namnet på någon av dem, däremot visste jag hur de flesta ville ha sitt kaffe(!)

I morse mådde jag pestigt, men kunde åtminstone ligga kvar i sängen halva dagen eftersom barnen sov hos sina farföräldrar.






Kommentarer
Postat av: Annzofie

Herreguuud vilka stora öl,,, hur lång tid tar det inte att dricka upp ebn sån,,, hihi
Visst e det johan på sista fotot?
Va kul ni ser ut att ha, ååå va synd att vi bor på varsin sida om stan,

2007-10-06 @ 16:18:28
Postat av: Annelie

Jag har bara testat att dricka en sån där stor (1,2 liters!)öl en enda gång, och då hann den bli ganska så avslagen...
Japp, det är Johan på bilden! men han gör nån skum min tyvärr, ha ha!
Det är jättesynd att vi bor så långt ifrån varandra! Men man kan ju alltid mötas upp ute nån gång om inte annat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback