NEEEEEJ!!!!

Nu är jag 100% säker. Neo är magsjuk! När Nathalie och Andreas var på gympa ringde Andreas pappa, som passade Neo, och sa att han hade spytt ner hela honom och hela soffan.
Jag skyndade mig inte direkt hem, kan jag säga. Jag har knappt kunnat titta på honom sedan jag kom hem. Helst ville jag inte att han skulle äta något, men när Nathalie skulle äta middag ville han också ha, så han fick lite pannkaka. Snart väller väl det upp också. Och sen blir Nathalie, Andreas och jag dåliga.
Nu sitter de och leker med tågbanan på vadagsrumsgolvet, och jag säger hela tiden åt Nathalie att hon inte ska vara så nära Neo...
Jag är helt knäpp, och jag vet om det, men ändå kan jag inte göra något åt det.
Jag höll på att börja lipa när Andreas sa att han var tvungen att åka och titta på jobb, och skulle lämna mig ensam med barnen.
Usch, jag ser inte fram emot den här natten, som förmodligen kommer vara totalt sömnlös för min del, och inte att vara hemma i morgon med barnen och gå på helspänn och leta signaler på att något är på gång.
Inte heller ser jag fram emot att sitta hemma i morgon kväll istället för att gå på James Blunts konsert på Berns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback