Min lilla syster...

Min syster är ju i Sverige igen. Det var meningen att hon kanske skulle stanna kvar här trots allt, om allt hade fungerat med killen som jag skrev om tidigare. Nu gjorde det inte det av olika anledningar, (eller egentligen EN anledningen, men skriver jag det här kommer jag bli så inihelvete förbannad att jag kanske har sönder datorn. Dessutom vet jag att han har läst min bloggt ididgare, annars hade jag gladeligen lagt ut en bild på fanskapet och satt skottpengar på honom...typ...)så som det ser ut nu flyttar hon till Oslo vid årsskiftet. Ingen är ledsnare för det än jag, tror jag.
Hon ska på en arbetsintervju nu i eftermiddage, så min förhoppning är såklart att hon får jobbet, att de vill att hon ska vara kvar, att hon trivs så bra där att hon stannar kvar i Sverige, hittar lägenhet och kille och skaffar barn och hela faderullan.
Låter väl rimligt? Det kan väl hända?

Min mamma har skaffat Facebook. Jag såg att hon var online och skrev ett meddelande till henne och frågade: "Har inte du några barn att passa?" (hon är dagmamma). Då svarar hon tillbaka: "Joooo, har inte du ett jobb att sköta?"
Det tyckte jag var kul!

Kommentarer
Postat av: malve

det var väl fan också. men jag håller tummarna!
undrar för övrigt om min mamma kommer hamna på facebook? är inte helt förtjust i tanken....

2007-10-25 @ 00:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback