James och jag

Jag och min nya bästa kompis:
image85
Synd bara att det ser ut som jag ska börja gråta på bilden...

Vi gick på konserten igår trots allt! Andreas föräldrar tog barnen över natten. De är helt underbara och ställer alltid upp så ofta de kan.
De ringde Andreas från Warner music och sa att om vi ville kunde vi få träffa James Blunt innan spelningen, och fota lite. Det ville vi såklart, så vi skyndade oss in till stan, slängde i oss världens dyraste pasta på en restaurang och gick till hotellobbyn dör det stor lite pressfolk och några andra "vinnare" som skulle få träffa honom.
Sedan blev vi visade till ett rum där  vi fick prata en snabbis med honom samt fota om vi ville.
Jag lyckades inte få ur mig mer än "Nice to meet you", men han verkade trevlig.
Sedan fick vi gå in på Berns och vänta till spelningen skulle börja Där träffade vi ett annat par som också hade vunnit sina biljetter på RixFM. De var väldigt trevliga och vi hade riktigt kul med dem.
Vi drack drinkar som om det inte fanns någon morgondag.
Speciellt Andreas verkade helt förtränga att han skulle upp och jobba dagen efter.
Spelningen var otroligt bra och nu är jag nästan kär i James Blunt. Min nya vän.
image86

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Näe....... Näe....... Alltså... NÄäääääääääe....

Postat av: Annzofie

Men ojdååå värst va du e ute på festligheter mitt i veckan!!!
Skulle nog ha varit ganska kul att se honom,
Så ni vann biljetter,,, var det någon musiktävlinge eller hur vann ni dom på för sätt?

2007-10-12 @ 07:47:08
Postat av: Annelie

Andreas gick in på Rixfm's hemsida och anmälde sig till en tävling där man skulle svara på nån fråga om james Blunt samt motivera varför man ville vinna biljetter. Jag fyllde år några veckor senare så det var därför han ville vinna. Jättekul present!

2007-10-12 @ 10:25:35
URL: http://annelie78.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback