Jag är sjuk.

Inte magsjuk lyckligtvis. Men när jag vaknade imorse hade jag väldigt svårt att ta mig upp och mådde konstigt.
När jag kollade hade jag lite feber. Inte alls mycket, men tydligen är jag så klen att jag blir helt däckad ändå.
Andreas skulle jobba hela dagen och kvällen idag och jag visste inte hur jag skulle klara av att ta hand om barnen själv, så jag bröt ihop några gånger (för att jag var så trött och fick dåligt samvete för att de fick frukost så sent), men sen pratade jag med mamma och då sa hon att de kunde komma och hämta barnen så att jag fick vila!
Det var så otroligt skönt,och jag gick och la mig så fort de åkt härifrån och sov i nästan 4 timmar!
De kommer hem igen om en stund och jag känner mig fortfarande lika hängig och har lite ont i kroppen och huvudet, men det får gå på något sätt.
Kom på att jag inte har äit något på hela dagen. Det kanske jag borde göra?

Kommentarer
Postat av: malve

tråkigt att du blivit sjuk, men krya på dig!

2007-10-14 @ 21:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback