Förhandsvisning

Jag och Nathalie var på bio idag för första gången. Första gången för henne alltså.
Vi såg förhandsvisningen av Råttatouile.
Man fick gratis godispåsar, dricka och popcorn innan, men det visste ju inte jag så jag köpte godis och dricka för nästan 100:- på Pressbyrån istället.
Nathalie tyckte att filmen var alldeles för lång och ganska tråkig, så hon låg och halvsov i min famn halva filmen. Jag tror inte jag hörde henne skratt en enda gång, trots att hela salongen gjorde det vid ett flertal tillfällen.
Jag tyckte att den var helt okej. Det var i alla fall mysigt att få sitta och gosa med henne om inte annat.
image89

Kommentarer
Postat av: malve

ja, det är något extra att gå med barn på bio. gullig bild! det ser ut som om det är en glasskiva mellan henne och kameran.

2007-10-14 @ 21:45:16
Postat av: Annelie

Nej, hon ser ut så där...
(mobilkamera)

Postat av: Malin

Så vi tog kanske rätt beslut då i alla fall...
Hade biljetter vi också men undrar om inte Hugo är lite för liten fortfarande!? Han sitter ju inte direkt still när han tröttnat på filmen :-)
Kram/Malin

2007-10-15 @ 16:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback