Den Stora Kärleken

Som någon kanske minns försökte jag gifta bort min ena syster för ett tag sedan, för att få henne att stanna kvar här i Sverige när hon kommer hem i november. Tanken var annars att hon skulle vara här i ett par månader för att sedan åka vidare till Norge för att bo och jobba där.
MEN, nu verkar det som om hon kanske blir kvar här i Sverige i alla fall! Hon klarade sig nämligen helt utan min hjälp...
Hon träffade ett gammalt ex som hon var tillsammans med för 10 år sedan (och träffat lite till och från sedan dess) nu när hon var på 10-dagars visit här i september. Jag vet inte riktigt vad som hände på den dejten, men uppenbarligen öppnades båda deras ögon och de insåg att de vill leva ihop så nu har de pratat om att både flytta ihop och skaffa barn och hela baletten. Kanske med lite skämtsam ton, men jag vet att allvaret ligger där bakom, och jag hoppas verkligen att det blir som de planerat.
Han är hennes stora kärlek och har alltid varit det, och jag tror att samma sak gäller för honom. Det är som en liten saga alltihop!
Och är det någon som är värd att få (åter-)uppleva Den Stora Kärleken så är det hon.


Kommentarer
Postat av: Mia

du är för söt du gumman!!
Massa puss o kramar!

2007-10-03 @ 13:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback