Busted

I morse när jag stod och sminkade mig kom Neo in i badrummet. Han frågade högt och tydligt om jag hade en ny tröja på mig. Vi har lite dåligt med pengar just nu och jag vet att Andreas blir tokig när jag springer och handlar kläder hela tiden, så jag viskade ganska tyst att "ja, det har jag, men säg inget till pappa".
Då säger Neo med hög röst: "Men prata hööögre! Viska inte! HAR du en ny tröja eller?!" Jag hyssjar honom igen och säger ganska lågt igen att jag har en ny tröja men att vi inte ska säga det till pappa. Neo nästan skriker ut "Men HAAAR du en ny TRÖJA, mamma?!! Svara då!!"  
Då kommer Andreas upp på övervåningen och hörde, så det vara att erkänna. Jäkla unge.

Om 1½ timme ska jag träffa min kompis Annelie som är gravid! Jag har inte sett henne på jättelänge nu så det ska bli jättekul.

Kommentarer
Postat av: Mia

Så går det när man är shopoholic;) hahaha

2007-11-01 @ 11:59:10
Postat av: Elisabeth

Ha, ha! Ungar säger jag bara.... Det är fasen hopplöst att ha hemligheter när dom är i krokarna! =) Såg att ni hade haft magsjuka igen! =( Tur att ni vuxna klarade er i alla fall!! Gjorde Nathalie det också? Jag blev helt nervös här imorse för jag blev så jäkla illamående helt plötsligt och var tvungen att sätta mig ner och bara andas. Men det gick över som tur var. Var nog bara lite helt vanlig morgonstress!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback