Andreas är min målsman

Häromveckan fick jag hem ett inplastat reklamblad. Vi får så mycket sånt, så jag brydde mig inte ens om att titta efter vad det var för något.
Men när jag sedan skulle rensa lite bland posten kastade jag ett öga på reklambladet och fick se att det stod:
"Till målsman för Annelie Hammerschmid"
Målsman?? För mig???
Andreas sneglade över min axel, roffade åt sig reklamen och sa med myndig röst: -"Den där ska nog jag ta hand om i så fall." Sen gick han fnissande därifrån.
Det var reklam från McDonalds. Om att Happy Meal numera alltid innehåller frukt eller grönt, eller nåt sånt skit.

Kommentarer
Postat av: malve

försökte läsa din blogg på jobbet idag, men det kom folk och störde hela tiden! vad är det med dom? har dom inget hem att vara i?
hmm, det kanske var för att någon på mcdonalds läste blogginlägget på din födelsedag om att du inte ville bli gammal och tänkte skoja med dig.
och ny cool design har du också!

2007-10-04 @ 23:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback