Slutstädat för min del!

Jag tror att det var bra att jag gick till sjukgymnasten igår. Om inte annat för att få veta att det inte är jag som överdriver. Hon kom fram till att det var en av diskarna mellan ett par av kotorna som hade tryckts ut och åt sidan en bit, och att det hade blivit väldigt irriterat runt hela det området, och att disken kanske hade börjat få lite sprickor också. Och att jag är alldeles för ung för att få så.
Hon visade lite övningar som jag ska göra en gång i timmen(!) och så ska jag komma tillbaka på tisdag igen. Hon skulle prova lite olika smärtlindringar då för att se hur jag svarar på dem.

Jag lurade i Andreas att sjukgymnasten sagt att jag absolut inte ska dammsuga och behöva böja mig ner för plocka upp saker från golvet nu.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Jag skulle gärna vilja ha numret till den sjukgymnasten tack... Eller så kanske vi kan låtsas att DU är min sjukgymnast???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback