Sjukskrivning

Vi var i Norrtälje mellan lördagen och söndagen, och hälsade på Kattis och Fredrik. Det var jättemysigt och vi åt jättgod mat och drack en massa och hade väldigt trevligt.
På söndagen hade jag väldigt ont i ryggen, troligtvis för att sängen var för mjuk, och när vi kom hem hade jag så ont att jag bara grät. jag försökte sätta mig i soffan men det gjorde så ont att jag ramlade ner på golvet och inte kunde ta mig upp igen.
Andreas gav mig Tradolan, receptbelagda tabletter som han brukar ta när han känner av sin whip-lashskada, men de hjälpte ingenting. Natten till idag sov jag inte mer än kanske 2 timmar.
I förmiddags fick jag en tid till husläkaren, och han trodde att det kunde vara diskbråck eller "Lumbago(ryggskott) Ischias" som det stod i sjukskrivningspappret.
Nu är jag sjukskriven i tre veckor och vet inte riktigt vad jag ska göra. Jag ska få en remiss till magnetröntgen men det kan ta ett par veckor sa han.
Imorgon ska jag tillbaka till sjulgymnasten igen (om jag kan ta mig till bussen vill säga...). jag hoppas att hon kan göra något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback