Regn och mardrömmar

Jäklar vad det har stormat och regnat i natt! Neo har vaknat till flera gånger och yrat i sömnen, förmodligen har han drömt lite mardrömmar på grund av blåsten eftersom han ropade "HJÄLP!!" flera gånger och en gång sa han att han ville ha medicin.
Idag ska jag till någon slags sjukgymnast för att äntligen kolla upp ryggen. Jag har haft så ont på sistone att jag drömmer om det på nätterna och vaknar varje gång jag ska byta ställning.
Jag vet inte om jag är inne i någon slags mild höstdepression eller något liknande, men jag känner mig så låg nu. Jag orkar inte med barnen, blir ledsen och bryter ihop för småsaker, känner mig sur och grinig så fort jag kommer hem och får nästan panik så fort Andreas måste åka iväg så att jag måste ta hand om barnen ensam. Det kanske har med ryggen att göra, för jag känner mig ganska begränsad och irriterad när det gör ont hela tiden. Hoppas det går över snart, annars kommer väl barnen begära skilsmässa från mig.

Kommentarer
Postat av: malve

det är inte så konstigt att du blir ledsen och lättretad om du har så ont i ryggen att du inte kan sova. hur gick det hos sjukgymnasten? hoppas du blir bra snart! kram

2007-11-06 @ 20:46:15
Postat av: Elisabeth

Men gumman då! Visste inte att du hade problem med ryggen. Vad jobbigt!!! Hoppas att det ger något att gå till en sjukgymnast nu då. Och vad gäller höstdepressionen så är jag inne i något liknande så jag förstår vad du känner! Men det brukar ju gå över som tur är. Bara man lägger lite tid på SIG SJÄLV!! Du får se till att unna dig något. Ensamtid t. ex??? Har du någon möjlighet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback